Duit Raya Awal Dari Shaklee - Cheyah Saripuddin

Duit Raya Awal Dari Shaklee - Cheyah Saripuddin. Tak dinafikan bulan Mac tahun ini agak mencabar berbanding bulan lain. Yelah dengan persediaan sekolah, nak sambut puasa dan juga hari raya. Macam cheyah sendiri amat terkesan sebab anak baru nak masuk sekolah rendah. Memang perlukan banyak keperluan baru. Walaupun anak cuma seorang, keperluan sekarang sangat berbeza berbanding zaman kita. 


Duit raya awal dari Shaklee

Cheyah tak sangka sebenarnya akan dapat duit Raya awal dari Shaklee. Patut la bulan pertama join bisnes Shaklee dua tahun lepas, cheyah heran ada duit lebih dalam akaun. Rupanya duit raya dari Shaklee masuk awal. InsyaAllah raya 2023, cheyah akan dapat duta raya awal lagi dari Shaklee. Alhamdulillah. 


Duit raya Shaklee untuk apa?

Biasanya Shaklee akan bagi duit Raya pada 14hb setiap bulan. Raya 2023 jatuh pada 22hb. InsyaAllah seminggu sebelum raya dah dapat. Jadi dah boleh buat persediaan akhir raya. 


Kalau macam cheyah yang duduk jauh di perantauan memang memerlukan banyak duit untuk persediaan keperluan balik kampung. Antaranya;


1. Nak beli baju raya keluarga dan ibubapa. Memang wajib setiap tahun belanja mak ayah sepasang baju raya. Baik mak ayah cheyah sendiri atau mak ayah mertua


2. Standby duit raya untuk anak-anak saudara dan secara mara terdekat. Bab duit raya ni memang la optional nak bagi ke tak kan? Tapi tak salah nak bagi sebagai sedekah kita. Macam cheyah pun bagi pada anak-anak saudara yang banyak sikit berbanding yang lain. Tapi tula anak saudara pun lebih 10 orang memang banyak juga kena standby. 


3. Keperluan bahan masak terutama masa raya. Waktu Ramadan selalunya cheyah bersederhana je sebab makan nasi waktu berbuka puasa sahaja. Jadi, memang banyak spend kepada bahan basah dan keperluan makan di hari raya. Keluarga besar lagu-lagu banyak keperluan kena sediakan


4. Duit minyak dan juga kecemasan. Maklumlah cheyah duduk jauh di Johor nak balik Kelantan amatlah besar belanjanya. Tu belum termasuk kos servis kereta sebab nak jalan jauh. 


Banyak lagi kalau nak lisan keperluan. Yang bestnya Shaklee akan bagi duit raya sebanyak mana yang kita usaha. 


Berapa duit raya Shaklee bagi?

Nilai duit raya dari Shaklee adalah unlimited sebab kita yang tentukan berapa yang kita nak. Nak ratus, ribu, puluh ribu malah ratus ribu pun boleh. Memang tak mustahil nak dapat duit raya sejuta sekalipun dari Shaklee. 


Bagaimana cara nak dapat duit raya dari Shaklee

Mudah sangat. Awak hanya perlu menjadi ahli berdaftar Shaklee dengan dua cara;


1. Bayar yuran pendaftaran RM35 atau

2. Buat belian produk Shaklee dengan pakej "Free Membership". Kat sini awak lebih untung sebab dapat ramai sendiri pengalaman consumer produk kesihatan Shaklee. Jadi lebih senang awak nak berkongsi pada yang lain dan peluang awak nak dapat duit raya dari Shaklee pun tinggi. 


Jom kita sesama dapat duit raya awal dari Shaklee. Boleh hubungi whatsapp cheyah di nombor ini 010-2006247 untuk cheyah cerita lebih detail. 


Comments

Popular posts from this blog

Vitamin Kulit Terbaik Untuk Sihat dan Cantik - Cheyah Saripuddin

Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee - Cheyah Saripuddin

Pengalaman Mula Bisnes Online – Cheyah Saripuddin